Reisgids zijn?

Wij werken graag samen met business/personal/life coaches die reisgids willen zijn voor creatieve ondernemers en professionals.

De “Reis van de Heldin” reisgidsen starten met een praktijkgerichte training als reisgids in een wereldstad naar keuze en met een Reis van de Heldin verhaal naar keuze in een reis van twee dagen. Bedoeld voor iedere coach, adviseur, consultant die meer stevigheid en zelfvertrouwen wil krijgen als het om adviseren gaat van creatieve ondernemers en professionals.

Je leert hoe je je jouw coaching en adviezen op natuurlijke wijze kunt afstemmen op het verhaal, de wensen, zorgen en behoeften van jouw klant. Naast een verbetering van jouw story telling, communicatieve, coaching en adviesvaardigheden krijg je beschikking over een breed palet aan story telling tools specifiek voor de thema’s van creatieve ondernemers en professionals.  De verhalen, kennis en ervaring die je opdoet in deze training is direct toepasbaar in je werk.

Is de “Reis van de Heldin” reisgids/coach zijn iets voor jou?

Je bent al werkzaam als coach, adviseur of consultant. Je hebt een duidelijke expertise en kent de beginselen van het coachen en adviseren. Je bent op zoek naar een manier om die twee te combineren met je eigen authentieke stijl, juist bij vrouwelijke creatieve ondernemers en professionals.  Je wilt leren hoe jij jouw onafhankelijkheid kan bewaren en samen met ons als “Reis van de Heldin” jouw reputatie en relatiekring wilt versterken en uitbouwen.

Het Reis van de Heldin reisgids introductie programma

Prijs:

€2495,-  exclusief btw en hotel en verblijfkosten

Duur:

Voorbereiding: introductie in Reis van de Heldin  1 dag in Den Bosch,

Reis:  introductie in Reis van de Heldin reisgids zijn in Parijs, Londen of Rome van twee dagen

Terugkeer: introductie in het benaderen en interviewen van boeiende heldinnen over hun verhaal. Als eerste kennismaking met jou als reisgids.  1 dag in Den Bosch

Trefwoorden:

De Reis van de Heldin, vrouwelijke ondernemers & professionals,  story telling, coachen, krachtiger, authentieker verhaal voor klant,  resultaten bereiken, inzicht in verhaal en krachtenveld bij klant.