De Reis van de Heldin van Trudie Kissen

Wat is mijn grootste passie? Mijn grootste passie is om vrouwen en kinderen te gaan empoweren, te gaan coachen. Om vrouwen en kinderen met spirituele gaven weer in hun kracht te zetten. Hun het gevoel te geven dat ze juist heel speciaal en bijzonder zijn i.p.v. “raar” en “zweverig”.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Mijn idee van ultiem geluk is om elke dag te doen waar mijn hart van in de fik staat. Al mijn dromen, doelen en verlangens te manifesteren met de juiste mindset. En financieel onafhankelijk zijn.

Wat is mijn grootste angst? Dat alles zomaar ineens afgelopen kan zijn, mijn praktijk, mijn succes. Daarom geniet ik van elke dag. Elke dag is voor mij bijzonder.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Ik geniet van al die transformaties die ik in mijn praktijk zie, van onzeker en timide vrouwen en kinderen, naar vrouwen en kinderen die volledig in hun kracht staan, weer hun ware zelf kunnen zijn. Die weer geleerd hebben om van zichzelf te houden.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat ik soms erg ongeduldig ben, en ik het liefst alles meteen gedaan wil hebben. Zowel privé als zakelijk.

Wat is mijn grootste valkuil? Dat ik een echte gever ben, ik geef vaak teveel en daar hebben mensen misbruik van gemaakt. Nu ik zelf weer in mijn kracht sta wordt het tijd om zelf te mogen ontvangen met open armen.

Wanneer zou ik liegen? De enigste reden waarom ik zou liegen is om mijn gezin te beschermen. Een leugen valt alleen te rechtvaardigen als ik daar mijn meest dierbare mee zou beschermen.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? De boekhouding en de administratie dat vind ik echt een crime…gelukkig heb ik een goede boekhouder. Ik hou me liever bezig met vrouwen en kinderen in hun kracht te zetten.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? In een Bars Class waarbij ik bij een vrouw eindelijk bij het punt kwam waar haar grote blokkade zat. Eindelijk ontlading, huilen, lachen, daarna zoveel rust, ruimte, bewustzijn en zoveel oud zeer en trauma’s losgelaten. Zoveel ruimte om nieuwe dingen te gaan creëren. Haar innerlijke kind eindelijk kon omarmen i.p.v. afstoten.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Dat ik mijn gaven altijd kan gebruiken en inzetten hoe oud ik ook mag worden. Heerlijk elke dag werken in flow, werk doen waar je blij van wordt, waar je energie van krijgt. Hoe wordt het nog beter dan dat?

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Op dit moment sta ik super in mijn kracht, maar zou graag nog 10 kilo willen afvallen omdat het beter is voor mijn gezondheid. Ben al 22 kilo afgevallen maar wil echt minder suikers eten om zo ook mijn spirituele gaven steeds meer te ontwikkelen.

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Dat ik mijn eigen praktijk binnen twee weken heb opgestart. En  mijn eigen inspiratiekaarten  gemaakt heb. Ben zo trots op mezelf. Echt iets wat ik zelf gerealiseerd heb.

Waar zou ik het liefst willen leven en werken?  Mijn  grootste droom is een prachtige woonboerderij met open haard, houten vloer, grote leefkeuken, sauna, 5 slaapkamers, 2 badkamers, mooie grote tuin met zwembad en ruimte voor kippen en geitjes, met een eigen praktijkruimte aan huis waar ik heerlijk kan werken. En een vakantiehuis in Italië waar we de zomers door brengen.

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Dat zijn zonder twijfel mijn twee knappe dochters, die altijd voor me klaar staan, me steunen en helpen. Er is veel voor ze veranderd sinds ik mijn eigen praktijk ben begonnen. Ik probeer zoveel mogelijk quality time met ze door te brengen. En het leuke is mijn dochters hebben ook alle twee spirituele gaven.

Wat is mijn meest markante karakteristiek? Heldervoelend, helderwetend, creatief, doorzetter, spontaan, open en zorgzaam.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? Ik kom helemaal tot rust in de natuur, vooral in de bossen waar ik contact maak met mijn dreamteam, engelen en lightbeings. Gelukkig hebben we veel bossen in onze omgeving. Ook bij “De Hoort” een mooi natuurgebied met water kom ik tot rust, daar laad ik weer op en geniet ik van al het moois wat ik om me heen zie.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis, in mijn stad? Ik ga graag met mijn man en twee dochters naar Izumi sushi en grill restaurant in Weert en naar Akropolis een Grieks restaurant in ons dorp Budel-Schoot. Bij alle twee kun je heerlijk eten en genieten we echt.

Welke boeken hebben mijn leven beïnvloed en hoe? The Secret van Rhonda Byrne, dit boek heeft me heel veel geleerd over de wet van aantrekking. Je kunt je dromen, doelen en verlangens echt zelf manifesteren. Het sprookje van de dood van Marie-Claire van Bruggen heb ik binnen twee uur uitgelezen en toen viel er zoveel op zijn plaats voor mij dat alles wat er in mijn leven gebeurd is en ik daar mijn lessen door heb geleerd, we dat zelf allemaal bepalen als ziel.

Wie zijn mijn favoriete schrijvers? Donna Eden, Doreen Virtue, Marie-Claire van der Bruggen, Kluun.

‘You Only Die Once’. Welke muziek wil ik beluisteren op mijn laatste dag?  “Hero” van Mariah Carey,  “It’s a kind of magic” van Queen,  “Can’t help falling in love with you” van Elvis Presley, “My heart will go on” van Celine Dion.

Wie is mijn held of heldin in fictie? Pippi Langkous, ik hou van haar quote “ IK HEB HET NOG NOOIT GEDAAN DUS IK DENK WEL DAT IK HET KAN”. Ik hou van het rebelse  in haar, zich van niks en niemand wat aantrekken en lekker doen waar ze zin in heeft. Dat doe ik nu ook steeds meer, me van niemand wat aantrekken en doen waar ik me goed bij voel.

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Ten eerste vind ik mezelf een held als ik zie wat ik al voor stappen heb gezet, en dan ben ik pas begonnen wat is er dan allemaal nog meer mogelijk voor mij? Maar Simone Levie, Tamara Stegeman, Francien van den Boomen, Cynthia Kloosterman, Yvette Tick, Monica Job, Raquel Ottens en Maartje Koper zijn ook allemaal helden voor mij, vrouwen die sterk zijn in hun missie en andere vrouwen ook weer empoweren.

Welke film zou ik jou aanbevelen ooit in jouw leven te zien?  De Titanic, een ongelooflijk mooie verfilming van een waargebeurd verhaal. Elke keer als ik hem kijk word ik diep geraakt, onvoorstelbaar dat zoiets heeft kunnen gebeuren. Dumb en Dumber, is gewoon een heerlijke film om een avondje te lachen, gieren, brullen.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Dat is toch wel mijn man, die me overal in steunt, mijn website heeft ontworpen, mijn visitekaartjes en afsprakenkaartjes heeft ontworpen, me helpt met mijn meditaties opnemen. Ook al kan hij me niet altijd volgen op spiritueel gebied. Door zijn steun kan ik verder groeien en bloeien.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Ik zou graag met Tamara Stegeman, Yvette Tick, Cynthia Kloosterman en Raquel Ottens willen werken omdat zij mij nog meer kunnen helpen om de 100% pure, unieke, zichtbare versie van mezelf te worden.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Ik kijk er echt naar uit wanneer mijn gratis weggever klaar is en dan mijn coaching traject te lanceren met een HELL YES aanbod. Om vrouwen en kinderen hun spiritualiteit te laten omarmen en ze weer volledig in hun kracht te zetten, hun lichtje weer te laten schijnen. Mijn online business te lanceren. En om mijn eigen inspiratiekaarten die klaar zijn te gaan uitgeven.

Welke rol speelt kunst in mijn leven en werk? Ik geef workshops in moodboards maken en dat vind ik ook echt kunstwerken, elk moodboard is anders en dus ook een kunstwerk en die je ook nog helpen om je dromen, doelen en verlangens te manifesteren door jouw creatiekracht te gebruiken.

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? Je kunt mij vinden in mijn praktijk in Budel-Schoot. Bij mijn workshops moodboard maken. En ik geef Bars Classes bij mij thuis en op afspraak op locatie.

Wie zou Peter dienen uit te nodigen om haar Reis van de Heldin verhaal te vertellen? Cynthia Kloosterman, Tamara Stegeman, Raquel Ottens.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? 

Via mijn Facebookpagina Trudie Kissen.

Via mijn Facebookpagina Touch of KISS body & soul awareness.

Via mijn website www.touchofkiss.nl

Via email info@touchofkiss.nl

Via LinkedIn Trudie Kissen

Instagram trudiekissen

Instagram touchofkiss11

 

Leave a Reply

