De Reis van de Heldin van Annegien Font Freide

Wat is mijn grootste passie? Een actief veelzijdig en sportief leven leven. En daar zo veel mogelijk mensen in mee nemen. En dan ben ik vooral gepassioneerd over hoe ik door mijn eigen sportieve en gezonde leven te leven, mensen kan motiveren het zelfde te doen. Zo kan ik ze enthousiast helpen naar een gezondere en actievere levensstijl!

Wat is mijn idee van ultiem geluk? De ruimte en vrijheid hebben in mijn dag (qua tijd) maar ook in mijn hoofd ( mindfulness) om te kunnen doen wat ik zelf wil. Voor de volle 100% vanuit je eigen kracht leven. En op die manier samen met mijn gezin en mensen die ik lief heb plezier te maken in het leven. En daar komt bij dat het ultieme geluk voor mij zou inhouden dat ik uit de “ rat-race” kan blijven van het tegenwoordige leven. En elke dag dankbaar en lachend aan mijn dag kan beginnen! En zo lekker kan genieten van de kleine wonderlijke momenten in het leven.

Wat is mijn grootste angst? Mijn kinderen te verliezen! Ik probeer altijd vanuit vertrouwen te leven. Angst is niet iets wat mij beheerst. Alleen als je me deze vraag direct stelt… Is dat diep van binnen mijn grootste angst!

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Mensen laten ervaren dat ze meer kunnen bereiken als dat ze zelf denken. Wat betreft hun gezondheid en gewicht. Wanneer ik ze kan uitdagen hun voeding te veranderen, of net iets meer de doen aan sport bijvoorbeeld. Dan ervaren mensen hoe fit en fijn ze zich kunnen voelen. De ‘twinkeling” en de trots die je dan op iemands gezicht ziet…..! dat is het leuks van mijn werk!

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Mijn perfectionisme en onzekerheid samen. Op die manier is het eigenlijk nooit goed genoeg!

Wat is mijn grootste valkuil? Als maar door blijven gaan. Omdat ik mijn werk met zo veel enthousiasme doe en vol energie zit…..Zit er bijna geen stop op!

Wanneer zou ik liegen? Het liefst zeg ik “nooit” maar dan zou ik meteen al liegen. Heel soms kan ik liegen over de reden dat ik te laat ben….of de reden dat iets niet gelukt is….. Omdat ik dan baal van het feit dat het me niet gelukt is (op tijd te komen) … Ai!

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Ik denk toch mijn moeder, die heeft me gemaakt tot wie ik nu ben. Zij heeft me laten zien dat je het leven in eigen hand moet nemen. En moet gaan voor wat jij wil! Zij heeft me het voorbeeld gegeven van hoe zelfstandig en krachtig je als vrouw kunt zijn!

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Dat is makkelijk! De administratie….

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Toen ik de kans kreeg om mijn eigen werk plek te openen. Op de Postweg in Nijmegen! Helemaal voor mezelf, mijn eigen ideeen en plannen doorzetten! En eigenlijk maakt dit me nog steeds elke dag gelukkig.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? “als je werk doet wat je leuk vind hoef je nooit meer te werken”

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Ik zou heel graag iets makkelijker dingen los willen laten. De touwtjes een beetje meer laten vieren!

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Het neerzetten van een eigen “meeting-point” / flexplek. Waar ik via het samenwerken met een team van fit- en voedingscoaches een veilige en heerlijke plek heb weten te creeeren. Een plek waar we nu al honderden klanten aan een fittere en vooral gezondere lifestijl hebben geholpen.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Het klinkt te makkelijk, maar ik zou echt weer het zelfde willen doen! Ik zou weer alle kansen van Herbalife aanpakken, en weer zo veel mensen willen helpen met deze geweldige voeding!

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? In mijn eigen bed! Wanneer ik de dag “ overdenk”

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Oei, ik heb niet één vaste favoriete plek. Maar ik kan enorm genieten van het buiten de deur eten. Lekker even “er uit” . Maar dat kan vaiëren van een simpel hapje in een gezellige kroeg. Dan kom ik graag bij St. Anneke. Maar ook bij Credible een drankje doen om gewoon een avondje bij te kletsen vind ik heerlijk! En dan heb ik het nog niet gehad over een avondje heerlijk tafelen bij bijvoorbeeld : Helden, Lodewijk, de Firma of bistro Berlin! Echt ik kan niet kiezen! Nijmegen is gewoon leuk…

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn grootste fan is denk ik mijn moeder, zij steunt me in alles en zal me altijd ondersteunen in wat ik wil. Mijn Vriend is mijn grootste sponsor, qua ruimte die ik krijg om op te bouwen wat ik wil op bouwen. En mijn droom door te pakken! Maar mijn partner in crime is mijn werk-zus, mijn ‘herbabuddie’ Eefje Nieuwenhout! Heel dankbaar ben ik voor deze samenwerking!

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met diegene die gemotiveerd is om zijn toekomst in eigen handen te nemen, en de uitdaging aan durft, om samen met mij nog meer mensen te helpen naar een gezonde en actieve levensstijl! Dat kan eigenlijk iedereen zijn!

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Naar de level 10 challenge die we dit keer met meer dan 20 mensen af gaan ronden. De ‘level 10’ challenge is een challenge die je met jezelf aan gaat gedurende 90 dagen. In die 90 dagen ga je er alles aan doen om een betere versie van jezelf te worden! Door middel van onze begeleiding wat betreft voeding en sport! Dus dit kan zijn dat je wat kilo’s afvalt, je je vet-percentage omlaag helpt of juist je spiermassa vergroot! We zijn dit keer met een grote groep bijna tegelijk gestart. En Ik kijk uit naar de eind resultaten van deze mensen! En die van mezelf! In februari is het zo ver!

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Michael o Johnson, CEO van Herbalife! Deze man heeft me al meerdere malen in een presentatie weten te grijpen met zijn passie en toekomst visie wat betreft zijn werk. En zijn gepassioneerde werkwijzen raakt mij keer op keer! Het is een enorm grote droom om een keer met hem aan tafel te kunnen zitten en te praten over hoe hij denkt over persoonlijke- en business groei!

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Mijn website wordt nu verbeterd, en gaat hopelijk binnen nu en twee weken online! Daar vind je alles over wat ik doe en wat ik en mijn team voor je kunnen betekenen, wat betreft voeding en het verbeteren van je (actieve) levensstijl! http://www.fontfreide.nl of mail je vragen naar: Annegien@fontfreide.nl

Leave a Reply

