De Reis van de Heldin van Linda Slagter

Wat is mijn grootste passie? Het creatief bezig zijn met, – en het organiseren van de altijd bijzondere Herr Zimmerman clubnachten voor een zeer gevarieerd publiek. En ervoor zorgen dat deze variëteit aan mensen een waanzinnige nacht samen hebben. Ook het DJ’en tijdens dit soort feesten vind ik echt te gek.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Door van passie je werk te maken en daardoor dagelijks bezig kunt zijn met de dingen die je echt leuk vindt.

Wat is mijn grootste angst? Wanneer de mensen, om wie ik geef, iets ernstigs overkomt.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Het creatief bezig zijn, zoals leuke Herr Zimmerman thema’s verzinnen en dit uit te werken tot een interactief decor en de nacht een muzikale invulling te geven met mijn DJ optreden als Fraulein Z.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat alles altijd perfect moet en ik daardoor niet snel tevreden ben over mijn eigen prestaties.

Wat is mijn grootste valkuil? Het antwoord op de vorige vraag is dan ook meteen mijn grootste valkuil.

Wanneer zou ik liegen? Ik ben eerder iemand van opbouwende kritiek en hou niet van liegen. Als de waarheid te confronterend is, of als ik iemand er verdriet mee zou doen, dan is het misschien soms beter om te liegen.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Ik heb niet echt een rolmodel, maar als ik er één zou moeten kiezen, dan zou dat, de onafhankelijke sterke vrouw zijn, die doet waar ze zin in heeft, maar wel alles doet op een positieve manier.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? De enorme hoeveelheid werk aan PR & Social Media, die je tegenwoordig hebt, om een leuk creatief idee kans van slagen te geven. Het lijkt wel of het tegenwoordig alleen maar om promotie gaat en dat inhoud en karakter er helaas niet/nauwelijks meer toe doen…

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Het is eigenlijk onmogelijk om slechts één moment uit te kiezen, maar mijn optreden tijdens het Electrode Festival in Rome in 2012 was wel echt een hele leuke ervaring! Ik moest draaien op een twee dagen durend festival op het terrein van een oud militair fort. Ik was de afsluiter op de mainstage voor ruim 10.000 uitzinnige Italiaanse bezoekers, die helemaal los gingen op mijn set. Ik begon toen het nog donker was en ik eindigde toen de zon volop scheen.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Als je van je passie je werk kunt maken, dan blijft werk altijd leuk. Het werken in deze branche is soms loodzwaar, maar dit weegt niet op tegen de positieve energie die je ervan krijgt.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Dat ik soms wat makkelijker voor mijzelf zou moeten zijn en daardoor ook wat sneller tevreden ben met mijn eigen prestaties en keuzes.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Het tien jarig bestaan van Herr Zimmerman dit jaar. Het is een clubnacht waar heel veel creativiteit en doorzettingsvermogen mee gemoeid is, en waarin het een uitdaging is, om de mensen steeds weer te verrassen.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Het lijkt me leuk om op een creatieve manier in de film industrie te werken. Dat kan van grimeren van special effecten zijn, tot het bedenken en creëren van decors.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Als ik met mijn hond wandel in de natuur.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Sinds een paar jaar eet ik vegan en eet ik geen dierlijke producten meer, omdat ik dierenleed verschrikkelijk vind. Berlijn is dé vegan hoofdstad van Europa en daar kom ik dan ook graag, niet alleen voor het eten trouwens ;-). Gelukkig zijn er de laatste tijd in Nederland ook steeds meer vegan/vegetarische restaurants, zoals Gare du Nord, Leaf en De Kade in Rotterdam, en Hummus in Delft.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vriend Mario Martinez, met wie ik samen de Herr Zimmerman clubnachten doe.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Ik werk graag samen met creatieve en positieve jonge mensen, die ik kan helpen met mijn ervaringen en die mij tegelijkertijd ook inspireren.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? De eerstvolgende release op het Herr Zimmerman label van Ethan Fawkes ‘Raving is still Allive’. Naast het origineel komen er 3 remixen uit, waarvan ik er ook een voor mijn rekening neem. Eén van de remixen is echt een hele vette remix van Luke Riga van de legendarische Rave Band Apotheosis, die vooral bekend is van de destijds verboden ‘O Fortuna’.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Niet zozeer een rolmodel, maar de leuke ober, Julio Espinosa, uit de Spaanse serie ‘Gran Hotel’, die mag mij na een nacht hard werken wel een ontbijtje komen serveren.

Hoe kun jij contact met mij opnemen?

Via de Herr Zimmerman en Fraulein Z website. http://www.HerrZimmerman.eu http://www.Facebook.com/HerrZimmerman http://www.FrauleinZ.com http://www.Facebook.com/FrauleinZ

Leave a Reply

