De Reis van de Heldin van Doenja ‘Leef je Droom’

Wat is mijn grootste passie? Mijn grootste en passie is zingen dit is mijn soulmission en zingen deed en doe ik altijd de hele dag, volgens mijn moeder lag ik al te zingen in de wieg.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Mijn idee van ultiem geluk is heerlijk genieten met mijn gezin en hondjes en vooral van het leven, dingen doen die buiten je comfort zone liggen en jezelf daarmee uitdagen om alles uit het leven te halen. En als ik lekker bezig kan zijn met mijn carrière en alles wat daarbij hoort dan ben ik gelukkig.

Wat is mijn grootste angst? Mijn grootste angst is wel cliché denk ik maar dat is dat er iets gebeurt met mijn geliefden of hondenkindjes.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Ik hou eigenlijk van alles, nummers uitzoeken, opnemen, clipopnames, optredens, interviews etc.etc en vooral van contact met fans en publiek en de vervulling als men hetgeen ik doe mooi vind.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Tja voor mijzelf staat boven water dat het mijn controle drang is, ik kan me moeilijk aan dingen overgeven door mijn perfectionisme, waardoor ik het voor mezelf vaak moeilijker maak dan nodig is.

Wat is mijn grootste valkuil? Dat ik niet zakelijk ben waardoor ik toch best vaak teleurstelling voel als blijkt dat het alleen om geld draait. Maar dat is wel inherent aan de wereld van muziek, maar ik blijf dat nog altijd heel moeilijk vinden.

Wanneer zou ik liegen? Jee liegen vind ik sowieso al een naar iets, ik zou niet snel liegen mits ik daarmee iemand een rotgevoel kan besparen, soms is een leugentje om bestwil niet te vermijden.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Toch wel mijn twee mental coaches Gilbert Themen en Stacey Seedorf, zij hebben mij weer terug naar mijn ik en mijn gevoel gebracht, ik heb hard gewerkt aan mijzelf omdat ik toch wel een pleaser was en de dingen deed die anderen van mij wilden, waardoor ik steeds ongelukkiger werd, ik ben hen beiden dan ook heel dankbaar

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Dat het ontzettend moeilijk is om jezelf aan het grote publiek te laten zien doordat er gewoon te weinig kans wordt gegeven aan artiesten die niet bij een hele grote alles bepalende partij zitten, het puur om belangen gaat hoe hard je er ook voor werkt.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Allereerst is het voor mij geen werk maar pure passie en als je dat kan doen in welke vorm dan ook is toch alles wat je doet geweldig en is elke stap die je zet een blessing.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Passie is voor mij absoluut geen werk en dus kun je ook wat mij betreft daarin niet pensioneren, en zeker niet in mijn geval want ik zal tot ik mijn laatste adem uitblaas blijven zingen.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Eigenlijk helemaal niks want mijn idee is, je bent goed en perfect zoals je bent, this is who I am and what you see is what you get! Juist het feit dat ik ben wie ik ben maakt me uniek, zoals iedereen dat is!

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Jee heb er meerdere , tv deelname Soundmixshow, het presenteren van een eigen kinderprogramma ‘Alles Kidzzz’ dat was mijn eerste presentatieklus en erg leuk om te doen.En het mogen meewerken aan het afscheidsalbum van de Zangeres Zonder Naam en natuurlijk ook mijn jarenlange platencontract. En mijn duet met de Koningin van de Kinderen uit Mexico ‘Tatiana’.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Ik zou op zeker weer zangeres zijn al vind ik dat geen beroep en iets met dieren, Paardencoach lijkt me geweldig of Dolfijnentrainster.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? S‘nachts als ik in mijn bed lig dan lig ik vaak te malen en komen er allerlei ideeën bij me binnen. Ik vergeet ze alleen op te schrijven haha, heb dan ook een tijdje pen en papier naast mijn bed gehad, maar is er eigenlijk nauwelijks van gekomen om het dan ook daadwerkelijk op te schrijven.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Ik heb geen favoriete plek ik vind Japans eten aan de plaat wel erg lekker en als ik eens in Amsterdam ben bij de Thai.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Dat zijn zonder twijfel mijn eigen ouders, zij zijn mijn grootste fans en tevens sponsors , zonder hun hulp zou ik nooit kunnen doen wat ik nu allemaal kan doen, ik ben hen dan ook heel erg dankbaar.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken?  Ik hoop dat ik nog heel lang samen met Stay-C kan zingen en vlogs maken, en wij de muziek mogen maken daar waar ons hart ligt.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Naar de release van de aankomende single, we hebben recent een nieuwe weg ingeslagen en hopen hiermee op meer bekendheid en heel veel te gekke optredens.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Lionel Richie zou dan wel iemand zijn waar ik mee zou willen babbelen, ik heb grote bewondering voor die man, hij schrijft te gekke nummers en ik zou het natuurlijk helemaal te gek vinden als hij voor ons een duet zou willen schrijven.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Dat kan via doenja@doenja.tv, mijn website http://www.doenja.tv en mijn Social Mediakanalen: Facebook, Twitter, Instagram en Linkedin.

Leave a Reply

