De Reis van de Heldin van Denise de Wind

Wat is mijn grootste passie? mijn gezin en vrienden entertainen met lekker eten en gezelligheid

Wat is mijn idee van ultiem geluk? te zien en beleven dat mijn kids met partners een heerlijk leven tegemoet gaan

Wat is mijn grootste angst? dat ziekte roet in het eten gooit

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Het contact met klanten daar geniet ik van

Wat is het mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik ben veel te snel afgeleid en te over enthousiast dan lukt niet alles wat ik in mijn gedachten heb en daar baal ik dan enorm van

Wat is mijn grootste valkuil? Mijn grootse valkuil is dat ik te snel ergens in stap een nieuw avontuur op zakelijk gebied zonder me er in te verdiepen, gelukkig is mijn partner er altijd bij om mij te behouden voor dit soort heel domme beslissingen.

Wanneer zou ik liegen?  liegen zit niet in mijn vocabulaire

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? ik heb nooit een rolmodel gehad, maar vind de uitspraken van Meryl Streep geweldig, ze heeft geen zin om met mensen om te gaan die haar geen energie geven en die niets toevoegen aan haar leven en niet echt van haar houden, dat kost alleeen maar energie en t leven is te kort om met de verkeerde mensen om te gaan, daar ben ik helemaal mee eens!

Waar houd ik het minst van in mijn werk? ik heb een enorme hekel aan de administratie, de computer is niet echt mijn vriend..

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? op de markt buiten met verkoop van leuke produkten

Wat zegt de uitspraak “Passie Pensioneert Nooit”mij? de passie in my body, is er altijd en is een deel van je karakter, ik ben meestal niet te stuiten van energie en ik denk dat dat gewoon in mij zit tot aan het eind!

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Ik zou wat netter kunnen zijn mijn buro is niet altijd even netjes en overzichtelijk

Wat is mijn grootste professionele prestatie? een heel nieuw product en merk in Nederland op de kaart te zetten zonder budget

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? hetzelfde vermoed ik verkopen zit in mijn aderen

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? bij de Keizersgracht uitkijken over de ‘t water met een cappucino in mijn hand aan de waterkant zitten

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? de Jordaan maakt niet uit waar overal gezellig de sfeer de locatie en vooral geen chicque bedoening

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? mijn allerliefste husband

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Richard Branson lijkt me een geweldige entrepreneur waar ik veel van zou kunnen leren

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Over 2 weken de Gastronomie beurs waar ik een van mijn produkten in een half uur aan publiek mag introduceren een enorme oportunity

Hoe kun jij contact met mij opnemen? denise@deniseschoice.nl

Leave a Reply

