De Reis van de Heldin van Mirella Timmers

Wat is mijn grootste passie? Krachttraining, Voeding en Portret fotografie.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Doen wat je het allerliefste doet: in werk, gezin en reizen.

Wat is mijn grootste angst? Nog een keer meemaken dat ik niet weet waar ik sta, wat ik doe en hoe ik leef en de dood.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? De blijdschap zien van mijn cliënten en de steun zijn in hun moeilijke tijden (zoals terugval) in hun proces.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Eigenwijsheid.

Wat is mijn grootste valkuil? Uit enthousiasme door mensen heen praten.

Wanneer zou ik liegen? Als ik zou zeggen dat ik nooit zou liegen.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Dat zijn er meerdere geweest, maar mijn oom die in januari 2016 overleed aan kanker liet zien dat je met positieve gedachten en doorzettingsvermogen altijd kwam waar je wilde zijn. Hij heeft mij leren doorzetten als het even niet gaat zoals gehoopt.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Administratie, zodra ik dat uit handen kan geven doe ik dat direct.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Altijd, ik doe wat ik het allerliefste doe, maar als ik een moment moet noemen dan was dat: 27 April 2016 om 12:00, het moment dat mijn website officieel live ging.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Dat zegt mij dat portretfotografie mij altijd aanspreekt en ik daar altijd mijn weg in blijf volgen ondanks mijn huidige onderneming.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Meer innerlijke rust toe laten.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Met Kisagrafie (werkend als fotograaf) behaalde ik hoge omzetten en mooie doelen.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Dat zou alles kunnen zijn als ik dan ook leef net als ik nu leef. Ik doe wat goed voelt! Wil ik wat anders dan ga ik daar met 100% voor. Ik vind veel dingen leuk en zou daarom ook veel in mijn leven gedaan willen hebben.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Als de stilte mij roept, vaak tijdens een wandeling door de polder met de hond.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Restaurant Fabers in Alkmaar is een prachtige locatie met een geweldige menukaart.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn partner Michael Timmers.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Michael Timmers, onze droom uitwerken en daarnaast ook freelance fotografie, design en video projecten met inspirerende mensen.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Mijn boeken “100 Faces and their Mind” en “Oud verlangen”.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Oprah Winfrey.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? http://www.foodliehealth.nl Mirella Timmers

Leave a Reply

