Heldin van de Dag: Fanny Boone

Er is geen mooier iets wat je kunt doen met jouw leven en werk dan jouw passie te volgen, op een manier die van betekenis is voor jou en de wereld.

Toen ik Fanny sprak viel mij op hoe zij op een af en toe stoute manier vertelde over haar avonturen en creaties. Hoe het idee van de babbelbox kwam toen zij ontroerd werd door een bericht over straatbewoners die een stoel buiten hadden gezet om een buurman met leukemie de kans te bieden door de straat te lopen, uit te rusten en te praten.

_DSC4308

Fanny’s passie is mensen met elkaar echt te laten communiceren.  Het mooie aan haar vind ik dat ze zelf nauwelijks weet hoe zij en haar verhaal anderen inspireren hun hart te volgen en te blijven communiceren. Ik hoop dat zij dit nog vele gelukkige jaren dit samen met de mensen van wie zij houd zal doen.

Op jouw bijzondere dag Fanny, had jij graag jouw boeken met jouw verhaal in jouw handen gehouden en uitgedeeld. De gezichten te zien van de mensen die jou dierbaar zijn wanneer zij jouw verhaal lezen. Ik hoop en verwacht dat nu jouw boeken door omstandigheden later arriveren jouw vrienden jou op hun eigen creatieve manier danken voor wie jij bent. Veel meer dan het boek en ik ooit zou kunnen beschrijven. Dank voor het delen van jouw verhaal. Mede dank van Camilla aan jou en allen die jou dit mogelijk maakten.

Lees hieronder het hele verhaal van Fanny Boone in hoofdstuk negen.

Leave a Reply

